середа, 3 серпня 2011 р.

Сімейний портрет, як весела фото-терапія

   Частіше за все, мені, як фотографу доводиться робити сімейні фото-сесії. Спочатку я внутрішньо бунтувала - якого бога воно мені здалося! Але почавши працювати із цими енергіями, зрозуміла - це божественно! 


   Сімейна фотографія аж ніяк не подібна до нервової весільної чи мильної лав-сторі. Всі вже давно знайомі із вадами і гарними якостями один одного, - тому тут мінімум бажання здатися кимось, а не собою. Частіше за все жінки на такі фотосети навіть макіяж не замовляють - хочуть бути максимально природними, і правильно - підтримую їх обома руками!
   Минулими вихідними мені пощастило попрацювати із дійсно веселою сім'єю. І якщо за словами класика, всі щасливі сім'ї однакові, то ті з них, що ще й веселі таки відрізняються від загалу. Мама-тато-доця - прекрасний комплект (я сама виросла у таких пропорціях). Мама - геніальне обличчя! Я кажу їй - У вас живе драм'актриса! - вона тільки сміється у відповідь і співає. О, як вона співає! Дочка - мамина копія у світлих тонах, із класичними близнюківськими бризками легкості та інтелекту. - Як тобі вчиться в школі? - Чудово, але коли б швидше закінчити! Тато - воїн із заслугами і глибоким всеохоплюючим досвідом. Такі всі цікаві і солідні по одному - а збираєш їх до купи  - казяться, як діти, і не на камеру - просто їм весело!
   Цікава річ, після подібних фото-заходів - у людей настрій, ніби вони у сніжки добрячих годин чотири гралися - і втомливо і вивільнення катарсичне і любов у очах один до одного і світу. Тому дякую часу, місцю і простору можливості долучатися до цього процесу і насолоджуватися ним. 

Немає коментарів:

Дописати коментар